• (Android/iOS) Sonic Dash 2: Sonic Boom קודי קידום מכירות

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קודי קידום מכירות ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sonic Dash 2: Sonic Boom 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    אהבתי אבל באיזה שהוא שלב זה נמאס

    המשחק הזה מדהים ואני לא יכול למצוא באגים או בעיות. המשחק די טוב עד כה

    IOS. יותר משאבים למשחקים האלה.

    אני חושב שילדים צריכים לשחק את המשחק הזה. זה כל כך כיף, ואפילו בני נוער והורים משועממים שהם יכולים גם לשחק במשחק כי הוא ידידותי לסביבה ואני חושב שהילדים ייהנו ממנו והאם תוכל ליצור עוד דמויות במשחק בבקשה.

    המשחק הזה היה משחק טוב יותר אם התקלות היו נפתרות. אני תוהה למה זה צריך להיות כל כך משעמם. גרפיקה, בדק, אירועים נבדקו אבל התקלות הופכות את זה לבלתי אפשרי ומעצבן לשחק את האירועים. לפעמים אתה מת ממש לפני שהמשחק מתחיל רק בגלל תקלות. יש כל כך הרבה מודעות אבל זה בסדר מכיוון שזה לא משפיע על המשחק. רק בבקשה פתור את התקלות או שאסיר את המשחק הזה. יש לי את הקול הראשון, אם לא תפתור את הבעיה הזו אני אסיר את ההתקנה של שניהם.

    מוש זה ממש מגניב וגם אני גמקכה מאהבת בסידרה סוניק בום מוש


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :